BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 8 June 2012

the Heart with no one cares, :'( truly sad

Bismillah hirrahman nirrahim,

Assalamualaikum, my readers all...harini hari Sabtu , 9 June 2012 yeahh..hikss..cuti skolah pun nk habes kan..lusa dah skolah..tpi karangan aku x siap sepenuhnya... no idea and my mind totally blank...weee <3 tngok pada tajuk post kat atas, "the Heart with no one cares", kan..kannn.. for actually cik Abella sedih sebenarnya, kan baru ni cik Abella ade post pasal yang "when a Girl starts to love someone", hurmmm..dlam citer tu mang la indah2... tpi x thu knapa pula harini rasa down sngat smpai x trkata... semalam menangis teresak-esak pukul 3 pagi uolsss..~ sebab ape? hurmm... ce cite la nie.. sebenarnya aku seperti budak kecik yang ditinggalkan seorang dibawah hujan, aku sedih sngat... tmbah plak cite yg maen smalam , 321 Cinta diikuti dngan Ayah, Mengapa Aku Berbeda dan seterusnya Love,Nora.. perghh..i ckp ngan uu...citer sedih berturut-turut..mane x nanges... jadi tiba2 dtang perasaan yang amat sakit dimana cik Abella terasa seperti dipinggir.. sperti x d pedulikan,,,

 sedihh nokk... "dia" tu la...skrang dah sombong, xmo layan... mesej x balas apetah lagi call...dia dh x ingat aku lagi ke? atau dia memang sibuk sngat dngan masaalah dia? for actually semua orang x lari dngan masaalah especially masaalah peribadi.. umur seperti dia boleh je handle masaalah tu, x ssah pun, kalau masaalah kerja aku faham, itu common la kan.. tpi kalau stakat masaalah peribadi xyah la nk kepoh sngat smpai kau x care dngan orng sekeliling kau... tah ape masaalah kau aku pun x thu... aku nk sngat thu...tpi kau x bgitahu.. baru2 ni dia demam... ingat aku x risau ke..wlaupun kau ckp, jngan risaukan kau,, sbbkan aku syg, aku care, wlaupun aku x ckp tpi Allah je yg thu semuanya.... makan dalam taw.. walaupun kau bukn pacar aku, tpi aku syg kau mcm tu lah... tpi nk wat cmner kan..orng xnak layan..kite pun xleh paksa jugak..dia ade la dngan hal dia... cume kadang2 aku kecik hati bila dia x layan aku.. kalau aku ade salah, ckp...x perlu simpan dn trus diam mcm tu je.. kalau kau x suka cara aku..jelaskan, ape ssah... kau beriya nk jumpa mak aku kan? tpi bkan aku, kau nk gila vavi jumpa mak aku... aku hepi, mang aku hepi..cuma kdang2 trfikir kau ni ade ape2 ke... tpi aku x pndang negatif, aku fikir baik... tpi malangnya..kau dah lain skrang... kau x mcm dulu... x brcara...hidup sorang2 kat sane ingat aku x kesian? ingat aku x simpati? aku lagi berdoa dngan Allah supaya temukanlah kau dngan seorang wanita yang betul care, yang btul syang kau..terima kau seadanya, wlaupun gadis tu bkan aku, *tpi kalau aku pun ape salahnye kannn..oopss!! tershahsul nokk! ..##



hati wanita ni lain... dia menangis dlam hati dn ssah nk tnjuk pada orng..dia sentiasa snyum d luar..kdang2 kita nmpak wanita itu snyum manis je tpi mngkin dia sdang mnyimpan sesuatu yg dh lame basi dlam diri dia...trpaksa tunjuk snyuman yg palsu...mcm aku lah... aku hampir2 jgak nk delete number dia smalam...tpi ntah knapa ada sesuatu yg menghalang..ibaratnya ade yg sdang berbisik kat telinga "jngan buang ni...jngan..."..so x jadi... nk kate syg? makin pudar dh nk basi...phuii.. ntah ler..~~ mngkin btul ape yg orng ckp.. Allah temukan kita dngan orng yg salah ,mngkin ade hikmah d sebaliknya.. mngkin ini satu dugaan atau ujian ... xpelh...aku tawakkal pada Dia.. hanya Dia yg tentukan segalanya... ^_^ <3 Love and kisses :)

0 comments: