BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 2 August 2011

mama..!!! i miss you..!!!


Her name is Asmah.... she is __ years old discreet...hehe..my mum super diva hokeyyy... n now i miss her sooo much...skrang ni beliau sdang mengerjakan Umrah...urm...today is Tuesday...she'll back here by Friday..another bout 3 days more..mama..i miss you mama...yeah maybe korang ckp 2 minggu tu x lame...tpi bgi aku 2 minggu tu ibaratkan 2 tahun...so longgg...xleh hidup tnpa dia...sbbnye dialah yg slalu dngar rintihan aku...dialah yg slalu pujuk aku bila time sdih psal ape2 ntah..trmasuk ngan rkan FB ni skali... dialah yg slalu marah aku..hehe..xpe...aku wat slah mmng ptut pun kan..^^ pngajaran..^^ she always make me happy...she is everything to me....sesiapa pun yg rendah2 kan dia..ejek dia..mngata dia..mmng kena nahas la...aku xkan biarkan..^^ sape kacau aku tiau..! hehe..knal ayat tu kan? ^^ so snang crita...she is the best mother that i ever had in my life...!! she is my icon... mama, i'm really proud to be your daughter of Siamese descent....comes from you..^^ muahh!!! 

Miss Abella
2 August 2011
4.24 p.m

0 comments: