BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 26 December 2011

back to School friends..!!!! ~~~~

hello assalamualaikummmm...!!! lame dah kan cik Abella x update..maklumlah busyyy..*busy la sngaddd..!! hehehe....harini 27 December 2011.. lagi 4 hari nak masuk tahun baru..ermm.. tmbah lagi setahun..dri 14 -----> 15..  ~sweet fifteen~ n thun depan merupakan tahun penting..mcm mama aku ckp, next year merupakan tiket pertama kauuu...oke mama! i noted that ! hehe.. itu satu hall.. aku rase nk nyambut tahun baru kali ni seronok jugak la sbbnye 'orang tu' dtang balik... setelah lama dia block aku..hmpir2 enam bulan jugak la dia block..kan..hehe..salah aku jugak..sbb aku yg mula dulu... tpi betul2 x sangka 'dia' boleh baca status yg dulu2...boleh dikira kurun ke-16 punya status.. wallawehh...maknenya lama la dia usha2 wall aku nie..aiseymennn...never mind..yg penting dah berbaik kan.. walaupun dia bukan Islam..tpi aku rase serba salah la  jugak..happiest moment la time tuh kiranya..1 day before Krismas.. thank God kerana tali persahabatan kami x putus :) KANNN..tngok..aku mulalah ni..kalau d layan sorang2 cmnilah jadiknya...merafu meravannn... apepun have to prepare for PMR yang akan dtang nnti..eyhsss.. insyaAllah gonna try the best ;) peace !

Miss Abella
27 December 2011
3.18 p.m

0 comments: