BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 5 December 2011

in the train~ cik Abella jadi jakun jap~~ OMG

oh yeahh..~~ lame dah  x update kannn~~ maklumlahh busy these days smpai FB aku abaikan~~ hakhak.., busy wedding at Perak okeyhhh~~ jadi flower girl~~heeee... *gelak sopann, actually here's the story... hari Jumaat paghi2 kuar bertolak dri rumahh ~ go to KL ambik laghi 2 orang penumpang iaitu pengusaha Maktam Cottage - Ziela dan anaknya~ haha.. *gedikzzz nak beritahu semuaa... okehh part tu aku xde kesahh..yg aku kesahh #erk! kat belakang beb! himpit2! cam kambing biri2 tuh dimuatkan dlam kandanggg~~ aiyooo...!! panehh wehh!! panehh!!hehe... okehh... sambung perjalanan ke--> Ipoh~ yeahh.. smpai pun pagi2 cmtu nk masuk tengah hari~ masuk2 dalam tngok dah ada pelamin gitu...hehehhh~~ cantik la juga kannn~~ beg2 kertas~ heeee~~ take a look sajalahhh ~ after few hours pi ambik sisterku yg tersayangggg sesangadd kat Ipoh~ and after~ prepare ourselves gi Nikah mereka yaaa~~ heheee... seriously aku tngok orng nikah buat kali pertama..haha..cmtu ekk~~ selesai nikah, titoooo...
            Bangun paghiii..~~ the wedding starts---> NOW! aku jalankan tugas aku sebagai flower girl.. tugas bagi2 beg kertas sume~ bunga telorr..haha whateverr~~ fullday fulltime busy and lupa segala kawan2 ,skandal2 *oopsss!! tutttt~ hehe - heee~~ balik rumah kakak jam 10-11 malam~ ngantukk!! tidooo~~
            Hari esokkk turun ke Sungaiiiii !! wahhh release tension aku kejap... turun ke kebun yg gila2 punya nature lah! RUGI pada yg TAK ikut tuhh~~ haha! *gelak jahat serammmmm - mandi puas2 nikmati keadaan sekeliling sngat mengasyikkan *ckp dah serupa Anita Sarawak dlam Astana haha!! plus3~ yg lain bakar ikan mkan atas daun pisangg woww~~ hhehe..aku hnya mampu tngok je..sbb aku x mkan sume tuh~ balik naik jeep ! aku duk belakang dah mcm ape~ dngan kain batiknya~ muka xleh blahh~~ tapi puass sngat lah! after selesai semua --> balik ke Seremban, kalau diikutkan ...kalau hari Isnin aku xde kelas... aku trus stay je rumah kakak smpai hari Jumaat~ d sebabkan kelas Math yg begitu penting bagi aku..so xkan nak missed kan? attend sajalahh~~ and so now~ aku dlam tren bersama mama aku ~ berdua..heeee..~~ pi Ipoh balitttt...!!! by the way, harini 5 December 2011, Happy Birthday Mamaku yg tersayang~ heee... yg ke berapa la tu kennn.hksss!!! next update coming soon~ tata ilysm <3

Miss Abella 
5 December 2011
6.57 p.m

0 comments: