BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 8 June 2011

aku penat....dan aku x larat untuk hadapinya lagi...

skrang ni...aku dah penat dngan seorang insan warga Filipina dan seorang lagi warga Malaysia Sarawak....aku bencikan mereka skrang.....mereka dah bnyak wat skit hati n then aku thu mereka x sukakan aku....aku sedih sngat knapa dorang wat cmni kat aku....selama ni aku hargai sngat prsahabatan kita....tpi ape yg korang balas.....korang pergi mcm tu je tnpa sbb....tnpa kata2 terakhir....skurang2nye ckplah ape kesalahn yg aku tlah buat supaya dpat aku perbaikinya semula....setelah lama korang mnyakiti aku....dan hari ini..., 9 Jun 2011, jam 3.37 pagi, dngan rasminya aku telah block kamu berdua....so lepas ni aku dpat katakan ape sahaja yg aku mahu dan kamu xkan dtang ke wall FB aku.....tenang...~~~

Miss Abella
9 June 2011
3.38 a.m

0 comments: