BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 29 June 2011

harini...happy pun ade..jeless pun ade..^^

hehe..now bru update..so guys...aku nk crita skit ...tdi ptang la..aku tmankan kakak aku..dating ngan boyfriend dia oke..hukhuk..jeles jugak la...jalan2 d Jusco...dngan rasa agak jelesnye tuh ikut je la kan..boring jgak duk rumah je memanjang...so i follow... oh my...bf siap blikan MP4 lagi u...kaya la tu...huhu...aku arini dpat pendrive jek la...urmm... kebosanan melanda setelah 3 hingga 4 jam kami berlegar dlam Jusco tu...wayang masaalahnye xde mase tu...adoii..jalan sana sini,..atas bwahh...kjap kuar..aeyhh masuk blik...melihat gelagat dorang tu...aku brkata dlam hati...bilalah kn aku nk merasa jlan cmtu...aku critakan sume tu pd my mum..my mum ckp..''xpe...msa ko akn dtang..mane tu ko jumpe yg lbih baik dan bgus dri kakaknye bfkan...sbr je ok..mama pegi umrah sok mama doakan ko dpat temu jodoh yg sesuai n kkal smpai mati..''aminn...hehe..btul jgak..well..bkan masenye lagi...lbik baik aku tumpukan pade cita2 n bru pikir psal cintan2 nih..hehe..^^

Miss Abella
29 June 2011
9.58 p.m

0 comments: