BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 23 June 2011

sekarang...aku sorang2 lagi...mmm..

yeah...sekarang ni jarang update..actually aku nk luahkan satu perasaan...aku sedih sngat..day by day..one by one pergi tinggalkan aku...ape nasib aku...masaalahnye orng yg tinggalkan aku tu orng yg aku syang sngat,..bukan boyfriend k...xde boyfriend pun...but my best friend..dan rmai jugak la..hari demi hari, aku lalui sesuatu yg sngat pahit dan menangis dlam hati...x siapa yg tahu...aku senyum diluar...tpi dlam hati ni Allah SWT je yg tahu...walaupun aku punya rmai kwan rapat tapi ssah aku nk critakan pada dorang....jadi aku pndam semua tu....kdang2 aku happy...kdang2 aku sedih tiba2...mengenangkan masa yg lalu sngat2 pahit....x boleh nk than tangisan trpaksa ia mengalir di pipi....aku menangis....


aku tanya diri aku...kenapalah semua ni jadi pada diri aku...ade sebab ke semua ni? atau ujian....well...i just can't forget all that...sometimes dah fade up sebenarnya nk truskan hidup...asyikkk lalu semua ni sorang2....napa pada diri aku.... :'( sedihh sngat hati ni....hurmm...ape nk buat,,,.. :'(

Miss Abella
23 June 2011
8.50 p.m

0 comments: