BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 31 October 2011

cik Abella stress okeyhhh....!!

hello guys and galssss... yang aku sayangiiii sekaliann...yang ku cintaii..oppsss..!!! *cintaii??/ agagagaaa... no commentt..yuckss!! hikhik.,..how r you.. lame x update kannn... hehe..rindu rasanyaa... okehh.. skrng nie..aku stress..gilaaa..gilaa2 stress ni..cik Abella disini sngat stresss bgai nak gilaa..coz now it's my Final Examination..aku g vcation kat Gambang tu pun.. sbb nak release tensionn... hukhuk..release la sngaddd... harini 31 Oktober... first day of examm... paper 2 BM, paper 2 Sains..and Agama...ohh taiii... bapak la susahnyaa.. boleh la..kira aku boleh jawab dengan tenang.. kalau x mau mati aku kat situhh..ngeeee* hikhik oopsss~~ heheh... BM la yg paling seronok sebab rasanya senang sangatt... especially bila crita tentang percutian tuhh..ngahahaaa...nak tahu aku crita apa? x thu la ehh..kot2 merapu ke kannn.. aku sebut nama 'Faizal' kat situhh.. ngaahahaa.. dia kwan FB aku kott..dia duk kat Sarawakk... aku crita tentang percutian di Sarawak...walaupun aku x pernah pergi...tpi aku takat tembak je..kena x kena lain cerita.. elehhh... jngan biar kertas kosong dah lerr.. kan2.. heeee... 327 patah perkataan...bnyak ke sikit? rase nk  tambah ja tdi...tkut lakk..ngeh3... ikut sedap aku je kannnn...wahhh gitewww..i loikee!! # another one, aku stress sebab Anti-Virus akuh cam setannn... xmo activate... bubbeee.. ishh..nyampah seyhh.. 2 days my baby in a risk..awww so sadd...huhu..xpelahh/.. nnti check it outt... huhu..never mind..sat laghi selesaiii lah tu..kannnn.,.. toink2~ besok 1 November paper BI paper 1 and 2... Math paper 1.. Sivik.. ishh..oke lah.. Maths aku akan try the best.. okehh.. insyaAllah cik Abella akan try yg terbaik... muahhh!!!

Miss Abella
31 October 2011
8.41 p.m

0 comments: