BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 27 October 2011

yeahh... antara gerai yang terbaik pernah aku jumpaaa..i like!!

okehh... hallo2.. Cik Abella dtang niee.. hehe..sekian lama i x update blogg..ngeheeee...maklumlahh bnyak komitmen..*matilerr kena makii* #mcmlahbnyakkomitmenngahahaa... okeh2..fokus on da storyy... aku skrang ni kat Pahang... Bukit Gambang Resort City hokeyyy hahaha (gelak jahat)* kau mampoo?? acececeee...dpat lucky draw..hikhik rezki jngan ditolak lah katakannn..haha... oke now..skrang nie aku nak critaaa... lama dahh..tpi xde gmbar cam..x best la kannn...so aku click sana sini...wahhh!! *tetiba camera aku concer.ngahaaa..jahatt... first geraii.. named ' Gerai Pak Soh ', terletak di Kuantan..mane yg dh biase tu..diam je la ehh..mane yg x thu sila ambil thu..*kira nak promote la nihh.hahhaa.. okeh here:

hehe...depan2 okehh..time ni x ramai sngat orang..time balik kerja *bapak aku hambik cuti..ngeeee..hehe..
okehh..yg ni plakk...keropok lekor ngan sata..otak2 aku x pasti ade ke tak dlm gmbar nihh..

ahh bolehla tuu...keropok lekor lain dri yang lain..sata pun nmpaknya oke *sbb aku x mkn..so x thu ape rasee..peace! otak2 pun same..nmpak oke la..sedap..x mcm otak2 yg lain...chehh!!

hehe... itu gerai pertama...ini gerai ke-2.. named ' Kedai Mok Naa '..wahh..nama bkan main laghi kann..tpi oke la...hehe..nihhh.. korang tngokkk~~ 

hehehh... hambekk kauu..dulu signboard nie tulis2 je...skrang dah maju okehh..oopss~~*jeless.haha..motepp??
pelbagai n mcm2 dijual disini..tpi yg dikatakan paling sedapnya ' Nasi Dagang '...kot2 lahh..aku oke je..hikhik;)


haha... *sempat lagi orng tngok n snyum time aku ambik gmbarr...peace okehh!!

ini nasi dagangnya tuhhh..salah uploadd..haha...lebih kurang je la kannnn....sdap ekk?? aku x minat sngat...tapi parents aku suka la jugakk...
okehh...setakat ni je la ehhh... skang ni ha dah jam 10.37 malamm...aku kena tidooo....besok bngun awall..haha..nak mandi free okehh *mampooo??? haha... next update will coming soon insyaAllah... love u semua ketat2!!

Miss Abella
27 October 2011
10.37 p.m

0 comments: