BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 6 October 2011

wahhh!!! aku telah jatuh cinta dengannnn.... 'Nasi Lemak'!

oh yeahhh... cik Abell dilamun cinta bersamaaaaa... 'Nasi Lemak' sebelah Ampang Point..! hikhik..hey guys and galss..aku hepy plak ehh mkan disini tuhh...  hehe...teruja aku...pada mulanyaa.. papa ajak makn nasi lemak..aku mcm enggan je kannn.., ye la..makan nasi malam2.. nk maintain oke..chehh!! mampu??? hikhik..oke2.. aku tolak..ingat nak makan la burger ke ape kan.. then aku wat kputusan oke lahh..ikut... huhu... ikut papa...x bek lwan2./.chehh! haha... jalan2 lalu Ampang Point... tiba di gerai tersebut..nama gerai tu "Nasi Lemak Sri Pandan"... wahhh..! dekat2 dngan Ampang Point..antara bangunan Empire Gallery,.seberang jalan la kiranya.... aku ckp la kan...situ nasi lemak dia mmng perghh..! sedap x terhingga..nasi lembut..sambal pun oke...and variety of lauk ade kat sana...wahh! memey sedap la! thumbs up for you! <3<3<3 peace!

Miss Abella
6 October 2011
9.10 p.m

0 comments: