BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 22 November 2011

cik Abella tak sihatttt~~~

hello hai pe kabar... guys and galsss...~~ oke... aku xde mood skrang... harini 23 November 2011 jam 7.58 pagi, hehehh... *tarikh pun nk bagitahu kerr..matilerrr.. huhu,.. tiba2 semalam badan aku lain mcam owhh... mula2 batuk... dri sakit kepala membawa seluruh badan problem... demam wehhh...huhu... tu la..confident sngat mandi hujan semalam..~ *hamekk kauu..hensap trus nk mndi hujan..~hehhehh.. dlam sakit2 ni jari jemari ku larat jugalah nak update blog..~~ *wahhh gitewww kannnn.. tak larat nak bangun sebenarnya.. tpi kena kuatkan juga... semalam pun aku payah sngat nk lena tido...urmm... lenguh2 badan... sakit kepala...huhu... dpat tido lena jugak la..pas 1 jam.. skrang ni pun bila dah bngun...xleh tido... dah 8 paghii... badan lemah sngat la... seriusly.. tiba2 je...huhu... tah ape sbbnya...rindu kat seseorang kot.. *matilerrr semata2 rindu kat orang demam plakk....heyhsss..!!! #tuttt..!!! malas nak g jumpa doktor... sbb nnti daddy bising..sbb tkut aku x mkan ubat...haha..degil seyhhh..yeahh..~~ nak cari panadol kat rumah..? urmm..was-was la aku nak mkn... elok2 toksik dh kurang... kang mkan lagi benda alah tu ade balikk..ishhh... terpaksalahhh... telan jugak pas sarap nnti... ahhh~~ malas okeyhhh... nak buat ape je harini niee...dah la cuti... x gi kuar pun... errmmm... minggu depan bru ade kelas..29 haribulan..aiseymenn..cepat la skittt... aku nk jumpa geng2 aku nieee... huhu... tidak bisa hidup tanpamu..*wallawehh.. matilerr kena maki pasniee... so now... bath time.. hhahahaa.!!! #whatt?? x mndi lagi??? ishh!! anak sape la nie kannn..~~ adelahhh... pastu wat kerja sndiri... kerja ape la sngaddd... dh la hujan..tv xleh tngok sngat... wekkk... *fokus untuk tahun depan okehhh #kononnnn...bukak2 buku je melayang ntah kemana... haha..!!! see ya! muahh

Miss Abella
23 November 2011
8.15 a.m

0 comments: