BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 15 November 2011

agak sentapp~~ tpi x heran~ haha!

oke2...assalamualaikummmm... hehe...dah lama kan aku x update...oke.. aku teruskan je la ehh..actually aku sentap tdi.. kat skolah...ade la sekumpulan group ni la kannnn *malas nk mention sape...faham2 saja la yaa.. oke..cikgu berikan aku tugasan untuk ambik nama dan keputusan UPSR dorang...oke la...aku pergi dngan Rapture n Nurin... smpai di kelas tersebut~ aku pergi la kat orang2 tu kan..mntak la ape yg patut.,. for the first time I step my foot in the class, tngok2 muka cm bosan..xpelah.never mind.. aku pun faham.. okeh..aku pergi kat meja n mntak,... ambik pen tulis la everything.. n then 'kawan' dia ckp... wehh..tuliskan name aku..*dngan muka bosan dia tuh..#maaf ckp la ehh..dduk cam raja la konon..kaki naik atas...banjirr..--> aku ingatkan pndai sngat kau nihh..tpi 2 kali 5 je dngan aku...same bodoh ja..kannnnn.. bajet lawa la konon? itu first...

secondly.. Rapture bisik kat telinga..ckp yg 'mereka2' tu jeling2 kat aku...oke xpe... fine la kann..sekali straight away..'dia' lalu depan aku smbil tu jeling2 straight to the point..motepp??? aku ckp BODOH..xyah la nk jelinng2..x  elokk...lgipun aku xde kacau korang,, urm... pape je la kannn.. WHATEVER~

Miss Abella
15 November 2011
11.45 p.m

0 comments: