BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 2 November 2011

harini...ntah knapa fikiran cik Abella bercelaruuuu!!!!~~ oh t!dakk

okehhh2...aku pening gila nieee... ntah knapa tdi kann..kann..kann...dngar la dulu..nk crita ni hehe.. tdi time periksa..periksa Maths paper 2..time wat rotation..aku bleh lupa cmne nk wat..astagafirullahalazimmmmm... camne tuhh??? yg lain boleh je buat...smpai je soalan tu semua jdi lupa..ngaaa.... terpaksala hentamm.. serius..bkan aku malass..mmng x ingat apa2.. huhu...same jugak mcm paghi tdi... time nak rehat...wahh dngan bangganya aku turun tangga sambil seluk tngan aku dlam poket seluar... aku pelik kenapa poket aku kosong??? aku cek2 dlam beg...xde habukk.. bubbeee... duit tertinggal kat rumahhh... atoiii...tdi lupa formula..ni lupa duit.. nasib baek la BFF aku tolongg.. Cyiera..thanx sygss... huhu..pelik2..ape je yg berada dlm minda aku niee... (garu kepala)huhu...xpe2... bnda da lepas... balik rumah... mama ckp la.. "ni p, bed dompet mu kat trjumpa kat atas katil mama.. mama ingtkan mu bwak duit lain ke..so mama diam je la..", aku pun crita la tntang tdi tu.. mama ckp ape.. "haaa..haaa.. ape kat dlam otak tu yunk..hehe" ...mummyyyy... nothinggg in my mindd!! everything I already delete it..huhu... tersngatlah careless!!

Miss Abella 
2 November 2011
7.16 p.m

0 comments: