BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 27 September 2011

aku tension dan tension dan tension dan tensionnnn!!!

hey guys and galss... :( aku xde mood sngat tetiba* ntah knapa aku murung... aku cam trknangkan ...rmai yg bncikan aku..aku thu...aku x smpurna... pnuh derita... that's why.,.aku tnye diri aku sndiri..knapa arwah x bwak aku skali... aku lbih rela ikut dia skali...dripada hidup kat dunia ni..asyik kena itu..kena ini... aku x tahan... sorang pun x faham keadaan aku... aku tension... tiap malam aku sorang2 dlam bilik..peluk Gora aku menangis dan tnya pada dia..Gora why don't Ridwan bring me along... i'm tired..aku penat... mmng aku ade kwan...tpi lain... ntah knapa.. ya, orng akan ckp..ini semua dugaan Allah..aku terfikirkan begitu jgak...tpi seriusly...berat sngat bgi aku... aku x kuat... i'm sorry i just can't face all that any more, :'(

AKU SEPI :'(

Miss Abella
27 September 2011
5.45 p.m

0 comments: