BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 26 September 2011

Pelik Tapi Benar..Motepp???

ahhh!! kaching2! Miss Abella nk lalu niee.,.heheh...jngannn...nnti orng bisinnggg...kannnn,... hello and selamat sejahtera...annyeonghi..^^hehe...actually aku nk citer skit..kannn...ehem2! sound check 2x! pasal orng2 kita nie... korang dh biasa dngar 'bila dia senang dia lupa kita, bila dah ssah dia mula cari kita' kann..soo begitu juga sebagaimana yg aku nk critakan nie..sblum ni ade kan topik yg aku ada knal ngan seorang insan tu kann.. dulu slalu la dia contact ape smua sjak arwah xde...ok fine la bab itu...and lepas tu pelan2 dia lupa..lame x jnguk aku mcm mane..itupun aku yg slalu keep in touch dngan dia...kannn...tngokk...lagi kate x syang..hakhak! chehh!! gitewwww...^^ so now, ade satu hari dia on chat kat FB...merayu2 panggil aku... ckp..Bell...i'm so sad..i'm crying right now...so aku reply knapa...wlaupun sblum tu aku prnah skit hati dngan dia...hehe.. kasilah dia ruang..kannn... ;) so dia critalah masaalah dia.. masaalah kluarga..aku dngar pun cm truk je..but i dun wanna story here... aku faham dia mcm mana... keadaan dia..hidup dia..aku ckup knal sifat dan perangai dia..everything dia dah terangkan pada aku... but after that, suddenly i was thinking, sperti tajuk diatas, pelik tapi benar... bila snang dia lupakan aku.,.bila ssah..ada masaalah dia cri aku..ntah knapa... tpi aku x kisah...just mengenangkan prangai dia..tu ja..kjap ok..kjap x..kdang2 x than la cmtu kan...so..just pray to Allah, so that my relationship with him stays long and never end till the last breathe... Amin...

Miss Abella
26 September 2011
5.33 p.m

0 comments: