BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 14 September 2011

lately ni slalu happy kenapa??????

hey guys and gals...yg aku sayangi sekalian... today? hehe..today aku nk critakan tntang diri aku... knapa lately ni selalu aku happy..nyanyi sorang2... buat apa jua kerja mesti snyum... mak aku pun tnya.. kau ni apahalll?? haha... angau keeee??? ermm.. i think so... but seriously it is.. sjak dia dtang kan..kan... aku rasa bahagia ja...sbbnya x prnah ehem2 mcm dia care jgak la tntang aku... satu hari aku prnah ckp ' ya Allah... kau ambiklah nyawa aku.. sbb aku dh x tahan nk hidup dngan pnuh dugaan nie.. '.. dia mesej aku.. ckp..knapa ckp mcm tu.. aku explain lah kan... kiranya best friend..kannnn..chehh..gitewwww...hikhik.. aku trkjut , bila dia ckp.. ' please jngan ckp mcm tu...i xnk kehilangan u.. please... tolong... ' ( aku dngan dia ber (I)2 dan ber (U)2 giteww..hahak..korang adee???  gurau je okeyy) wahhh..tu nombor 1... actually kitorang mula rapat dripada sebelumnya sejak Arwah Ridwan meninggal.... ntah mcm mane... dia chat n tnya knapa dia meninggal... so i tell coz everything i know about Ridwan... dia boleh time tu menangis bersama aku... seriusly and aku percaya... after that la bru dia beri phone number ( org bagi..rembattt je laaa...) and that time we start texting each other...dripada Raya pertama mmbawa smpai skrang... still contact.. and get really closer.... he tell everything about him to me..mcm mane rupa dia merajuk... n the most special thing! yesso! dia lngsung x mkan ayam..daging.. and ikan.. tpi buah n sayur feveret dia.. wahhh..gitewwww... sama wehh..!! ( haha! korang mampu?? ) cheh! everything... segala suka dan duka..he tell me all... nk kata kami ni mcm kapel..x kapel..tpi x kapel..mcm kapel..itu skit ade pelik.. hurmm... ntah la..the important is.. my relationship..between me and him stays long till the end..Amin... okee... *paling x leh blah.. dear2 la gitewww...chehh!! gitewwww uolss..!!! hakhak! just like couple words...heheee...  okayy..next update will be aroundd... wait and see... tata!

Miss Abella
14 September 2011
8.39 p.m

0 comments: