BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 17 September 2011

malam2 bosan... nk study cam malas..motep??

heyyyy guysss and galsss yg aku sayangiii sekaliannn...hehe,.. aku kat sini..kannnn...malam ni tahap kebosanan aku mmng dh tahap gaban dh ni... tngok pada topik, malam2 bosan..nk study cam malas.. heyy tpi aku bukan jenis malas study oke... cuma tngok mood la..chehh!!! gitewwwww..... alaa..aku slalu stay skolah tu pun study group dngan geng aku..insyaAllah..same2 berjaya ..mana thu kannnnnn....biar seri... oke... hehe...lagipun seronok..masa ni la aku nk enjoy moment2 dngan geng2 aku... nnti dh besar sok manjang bz la katakannnnnnnn..... dh besar nnti almaklumlah... bz itu bz ini...heheee... merapu je aku nihh.. yesso...boring.. update je la..kann..heheheee... mcm ni la rupanya..

mcm ni la rupanyaa... haha..bosan nk tidoo je rasa...ngeh3..
hahaa... malas..malas..malas..dan malassss sngat... chehhh!!! mcm tu plak kan...dun worry...i won't be a lazy person.. hellooowww... nk jdi pramugari..kenalahhhh rajin kannnn...ngeh3...barulahhh nnti kaching2 $$$$$$ ^^ hehe..pepaham je la ekkk....

Miss Abella
18 September 2011
12.56 a.m


0 comments: