BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 16 September 2011

kesedihan telah melanda lagi... tapi happy juga loooo..^^

hey guyss and gals... hehe..cantik2..hensem2..kannnn..okayy... aku happy ja skrang...tpi ade skit lah sedihh... tpi btul kata orng... jngan kita terlalu syang pada orng tu... jngan trlalu mngharap sngat pada orng tu untuk dia melayan kita ja tiap hari.. sbb kita x thu... dia tu ikhlas atau tidakk..kannn... so aku ade crita skit... urm... selama ni.. aku hanya ukirkan senyuman yg palsu ja.. dpan kwan2... actually dlam hati ni kembali terluka... sakit dan pedih skit je la... tpi sedih la kannn... sjak haritu dh jrang aku dngan dia berhubung..urmm..ntah la... kan btul aku ckp... aku x lyak dngan apa2 kat dunia nie... kannn... but aku redha ja.. just simply nothing... buat x thu..tpi kdang2 terkenang2... huhu... xleh blahh la derr.... cisss... dh perfect dh semua tu.. umur xdelah jauh beza..kannnn...ni kang ade yg bising...ckp uihhh.. jauhnyaaa kau dngan dia..so ni dh kira ok le ni bru je __ tahun..kann...huhu.. but dun worry..hhehe.. Abella.. dia akan contact u balik...jngan risau... yakin okee... dun be too serius bout that ..just relax and enjoy ur lifetime... orng sekeliling bnyak lagi yg mnyayangi anda... kannn... haaaa... bkan dia sorang jaaa...daaa,...chehh! gitewww..hakhak..^^ wlaupun sedihh..tpi aku ttap gmbira... percayalah..,dia akan dtang semula dn hubung dnganmu nnti..waaaa... yakin je gitewww...hehe... well..just wait and see.. if it's does..thanx to God..alhamdulillahh.. ;)

Miss Abella
16 September 2011
4.18 p.m

0 comments: