BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 30 September 2011

tak perlu kata apa-apa...hanya mampu like sajeee...

okeyyy..guys and galss..hellowpp..^^ hikhik...^^ Miss nk lalu jappp.... kannn..chehh!!! bajet diva giteww...^^ oke skrang ni aku nk crita skit..hal2 kecik je... kannn... aku agak sentap... coz what? becoz... ade orng tu yg slalu ungkitkan kisah lama... hellooo..plizzz... dun ever think like that anymoreee... benda dah lama...kannn...x yah la nk sebut2kan laghi..ape yg lepas tu..lepaskanlahh... kalau diungkitkan pun sia2 je kannn... wat dosa jak..coz terang2 lah pastu gaduh n then trputus silaturrahim...x dosa ke gitewww... aku minta maap kalau ada kata2 aku yg mnyakitkan hati kau/orang...kann... tanpa disedari... hukhuk...aku harap korang fahamlah aku ni... kan agak gedikssss skit kannn...haaa...so aku xnk la slah sangka...xnaklah gaduh2 ni...tpi, haaa...ada tapinyaa..kalau dia still nk badmood...still nk dingin..still lagi nak maki2 aku...xpe...silakan...aku beri green light untuk kau..oke... sbbnya aku dpat pahala dri kau..kannnn..lagi bagus... hukhuk..whateverr... malas nk ckp ape2 gik dahh.. sperti tajuk diatass... tak perlu kata apa2...hanya mampu like je... peace =)

Miss Abella
30 September 2011
5.13 p.m

0 comments: