BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 9 September 2011

takziah buat Allahyarham Muhammad Ridwan Engku Zarikh.. huhu :'(

hye guys and gals... aku lupa nk crita... aku telah kehilangan seorang sahabat yg digelar Roan atau nama sebenarnya Muhammad Ridwan... arwah dah meninggal... 28 August 2011 yang lalu...jam 10.50 malam... meninggal sebab accident on the way nak balik Kuantan... sebelum arwah pergi...arwah trlbih dahulu mngucapkan takziah pada kwan dia lagi sorang..bru jugak meninggal.. n then x sangka arwah akan ikut skali... arwah dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Sungai Isap, Kuantan. Pahang. pada 29 August 2011 jam 2.00 petang.. aku menangis teresak2 bila dpat thu dia dh xde... wlaupun rpat mcm2 tu je..tpi kehilangan dia aku terasa sngat... coz he never say goodbye... :( tpi aku prcaya arwah mmng baik... begitu cpat dia pergi... :'( muda sngat... dh takdir kan... aku redha arwah pergi..cuma sedih sbb dia pergi mngejut...x sangka :'( aku sentiasa doakan kebahagiaan dia kat sana... moga rohnya dicucuri rahmat... walaupun telah lama dia pergi.. tapi aku x boleh tahan air mata ni.. ibarat arwah tu aku syg dia juga... kepada Arwah Ridwan... kita jumpa kat syurga nnti ya.. tunggu sya kat sana.. :'(

Miss Abella
10 September 2011
12.15 a.m

0 comments: